Handige Paginas
Klanten Service
Veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice die staan paraat tussen 9:00 tot 17:00
Bezorgen
Onze bezorgpartner zal jouw bestelling afleveren op het adres dat jij opgeeft. Als je niet thuis bent, zal de bezorger het pakket bij een buur of een afhaalpunt afgeven. Dit is alleen niet het geval bij grote zware machines, deze worden namelijk per speciale vracht afgeleverd bij jouw.
Na het verzenden, krijg je een bevestiging per mail met een track-and-trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Je kunt ook inloggen op je account om de status van je bestelling te checken.
Nee zodra je bestelling verzonden is kunnen we helaas geen verzenddatum veranderen.
Ja, wij rekenen verzendkosten voor een online bestellingen. Onze standaard tarief is € 8.65 wanneer je meer als € 75,- besteld zijn de verzendkosten gratis.
Ja, je kunt je bestelling volgen met de track-and-trace code die je hebt ontvangen. Je kunt ook inloggen op je account om de status van je bestelling te bekijken.
Ja, je kunt een ander afleveradres opgeven tijdens het bestelproces.
Nee, wanneer een bestelling al is verzonden kunnen wij deze helaas niet annuleren. Je kunt na ontvangst van het pakket met ons contact opnemen om het pakket terug te sturen. Hier zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
Als er problemen zijn met de bezorging, neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen je helpen om het probleem op te lossen. Dit kan variëren van een verkeerd afleveradres tot een vertraagde levering. We zullen samen met jou een oplossing zoeken.