Garantie

Wij bieden op al onze machines een garantie periode van 24 maanden aan. Voor bedrijven bieden wij een garantie periode van 12 maanden aan. Het is bij ons ook mogelijk om een garantie verlening te krijgen, de kosten hiervoor verschillen per product. Voor meer informatie hierover klik dan hier.

Onze garantie dekt product defecten die zijn ontstaan door normaal gebruik. Het is daarom van optimaal belang dat je je machine goed onderhoud en op een correcte manier gebruikt. Wij hebben hier meer informatie over hoe jij je machine goed onderhoud en schoon kan maken.

Je kan een garantieclaim indienen door contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je helpen met het proces.

Ja, je kan een product retourneren onder garantie als het defect is ontstaan door normaal gebruik.

Als je product buiten de garantieperiode is, kunnen we je nog steeds helpen met een reparatie of vervanging, hier stellen wij wel extra kosten voor in rekening.

Ja dit is mogelijk, bij aankoop van jouw product kan je kiezen voor een garantie verlening tot 5 jaar na de aankoopdatum. Bent u vergeten dit bij u product te bestellen, geen probleem, neem dan contact op met onze klanten service en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Is je garantieclaim afgewezen nadat onze technische dienst er naar heeft gekeken, dan komt dit doordat het product op een foutieve wijzen in gebruikt. Op dit moment kunnen wij niet de reparatie uitvoeren onder de garantie en zal er daarom dus extra kosten in rekening gebracht worden.

Het duurt meestal een paar dagen tot een week om een garantieclaim te verwerken, afhankelijk van de producten en de hoeveelheid claims die we moeten verwerken.

Wij bieden op dit moment helaas geen leen machine aan, wij zijn er wel mee bezig om dit aan te bieden aan onze klanten welke een garantie verlening hebben afgesloten.