Handige Paginas
Klanten Service
Veel gestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice die staan paraat tussen 9:00 tot 17:00
Retourneren
Onze retourvoorwaarden staan op onze website, maar in het kort: je hebt 14 dagen om te beslissen of je het product wilt houden, en het moet in de originele staat zijn.
Je kan een retourzending aanvragen door contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je helpen met het proces.
Indien de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, neem dan gelijk foto’s en laat een aantekening maken door de bezorger. Neem ook gelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan gelijk samen met jou naar een oplossing zoeken.
Als je een retourzending hebt aangevraagd, zullen we je geld terugstorten of een vervangend product sturen. Het hangt af van je verzoek, neem daarom altijd contact met ons op bij een retour zending.
Neem contact op met onze klantenservice als je het verkeerde product hebt ontvangen. We zullen er voor zorgen dat het juiste product naar je opgestuurd wordt.
Ja, je kan een product ruilen voor een ander, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over hoe je dit kunt doen.
Het duurt meestal een paar dagen tot een week om een retourzending te verwerken, afhankelijk van de producten die je retourneert en de hoeveelheid retourzendingen die we moeten verwerken.
Nee, bij onze webshop zijn de retour verzendkosten voor eigen rekening.
Zorg ervoor dat je de retourvoorwaarden volgt en dat het product in de originele staat is. Verpak het product veilig en gebruik de originele verpakking als mogelijk. Bewaar het verzendbewijs totdat je zeker weet dat de retourzending is ontvangen en verwerkt.
Als het product niet meer beschikbaar is, zullen we je een terugbetaling aanbieden of een ander product aanbieden als vervanging.
Retourneren kan binnen 365 dagen mits de volgende voorwaarden van toepassing zijn:
- Het product niet gebruikt is
- Het geen product is dat snel kan bederven, denk aan koffie en andere producten
- Het geen product is dat speciaal voor jouw op maat is gemaakt of aangepast
- Het geen product is dat niet kan worden teruggestuurd om hygiënische redenen (wanneer een machine gebruikt is om bijvoorbeeld koffie te maken of te zetten)
- Voor meer informatie kunt u de algemene voorwaarden raadplegen.