Reparatie

Het reparatieproces begint met het indienen van een reparatieaanvraag. Wij zullen dan contact met je opnemen om te diagnosticeren wat het probleem is en hoe we dat het besten kunnen oplossen.

Je kan een reparatieaanvraag indienen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Wanneer een reparatie binnen de garantie periode valt en het product op een normale manier gebruikt is zijn er geen kosten voor de reparatie. Wanneer het product buiten de garantie periode valt dan zullen er kosten aan verbonden zijn. Wij rekenen 45 euro voor het voor onderzoek en zullen daarna met een reparatie opgaven komen. Wanneer je het product niet wilt laten maken sturen wij het weer naar je terug.

Het duurt meestal 1 tot 3 weken om een reparatie uit te voeren, dit hangt alleen heel erg af van wat er gerepareerd moet worden en van de wacht tijd. Wij doen zo veel mogelijk ons best om je zo goed mogelijk op de hoogte te stellen van je reparatie en hoe lang dit gaat duren. Vragen over de wachttijd of hoe lang jou reparatie zou duren, neem dan contact op me onze klantenservice.

Wij bieden op dit moment helaas geen leen machine aan, wij zijn er wel mee bezig om dit aan te bieden aan onze klanten welke een garantie verlening hebben afgesloten.

Als de reparatie mislukt, zullen we ons best doen om een oplossing te vinden, zoals een vervangend product of terugbetaling.

Ja, je kan je espresso machine verzenden voor reparatie, neem contact op met onze klantenservice voor het verzenden van je espresso machine en hoe je dit het beste kan doen.

We zullen ons best doen om je persoonlijke instellingen te behouden tijdens de reparatie, maar we kunnen niet garanderen dat deze behouden blijven.